Det här med innebandyn..

Helt ärligt så vet jag inte vad jag vill just nu, jag har en pappa som tjatar 24/7 på mej om att jag ska börja igen, tränarna & mina lag kamtrater är lika så. Men själv så vet jag inte, är väldigt lat av mej om man säger så, kmr jag verkligen orka med allt? Visst är det ju så att det blir bättre efter ett tag med kondisen så när jag slutar röka och tränar mer, känner att jag blir lite små sugen eftersom jag är så jäkla bra när jag verkligen gör mitt bbästa.

Ibland känner jag att jag ångrar att jag har slutat & ibland är det tvärtt om, ibland brukar jag säga till mej själv "åååh så skönt att jag inte lirar längre, för då hade jag vart på träning nu ist för att umgås med mina kompisar" och blablabla..
 
Kan verkligen inte bestämma mej, pappa sa nyss när vi satt i bilen att det va träningsläger nästa helg & att ove hade ringt (tränaren) och frågat om ja ska hänga med igen.


Pappa berättade att han nästan började gråta närja skulle sluta för jag va för bra och hade för mkt talang för att ge upp, suck sa jag bara. Men jag börjar inse det nu när jag ska sköta skolan och allt, man orkar ju faktiskt mer. Plus att pappa erbjuder mej pengar & att om jag kör igen åker vi utomlands i höst, är det inte riktigt najs? Haha.. Jag känar ju på det som satan, fan ska jag börja?! Vad tycker ni?



Här är en av våra hundra cuper vi har vunnit, själv är jag ju "sjärnan i mitten" på bilden.. Ha-ha


Kommentarer
Postat av: jonna

KLART DU SKA!!...trodde du hade satt igång igen?!

2009-08-12 @ 21:23:04
Postat av: Anonym

jag spelade i ackers, åkersberga :D har vi spelat mot er?

2009-08-13 @ 00:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0