Blääää

Sådär, nu har jag precis pratat med Jennifer Swan i telefon eftersom jag blir jävligt irreterad på en tjej "som knappt läsare min blogg" hahahaha, orkar verkligen inte med allt tjafs just nu är bara så allmänt irreterad på allt, har precis slutat röka, jag har mens, och så är det jämt och ständigt folk osm härmar mej med nästan allt, men vem bryr sej ett tecken på att tjejerna är avundsjuka jag är ju jag ändå, det bli ju ändå bara dom som blir fejk =) right?
 
Iaf, så kmr marcus hit snart, känner mej lite nere appropå vädret också, så det ska bli skönt att träffa honom eftersom han får mej på så bra humör. Hör av mej senare, sakna mej inte för mkt. Puss på er..!

Tack för jag har dej gmn, skönt att få prata ut! Du förstår verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0