WENDSDAY

Hej alla älsklingar.
Har precis kommit  hem, tänkte slänga in ett snabbt inlägg så ni vet att jag lever.. Sen måse jag plugga. Usch! HAr omprov imorgon, hade ju utväcklingsamtal med 4 asv mina lärare, och det är samma tjat helt tiden: "Bara du är på lektionerna och kommer itid kmr det gå galant, du har det i dej."  "När du väl är här så är du hur duktig som helst" Så nu är det bästa att komma itid och vara på lektionerna och jag vill komma någon stans i livet. Det var bara jag & mamma, pappa jobbade, som vanligt..

Efter skolan åkte jag&mami till Brandbergen C och solade, och jag är hur brun som helst! Bild kanske kommer senare, om ni är tillräckligt snälla :) Hihi.
Dags för pluggning & sedan blir det tränig. Vi hörs! Nästa inlägg kmr garanerat bilder från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0