TIPS OM NAVELPIERCING

Tänkte bara tipsa er om en liten grej för er som vill ha navelpiercing 
(förmodligen tänker ta) 

1.
Ta aldrig pirecing för tidigt (om ni inte har växt klart) för jag gjorde det ungefär för 2 år sedan och nu har kulan stötit ut huden så jag har inte mycket kvar mellan piercingen. Så det är bäst att växa klart på längden och sedan ta. Nu förstår jag varför det oftast är 15/18 årsgräns. Hehe :$ 
Se här:



2. När ni väl har tagit så rengör morgon och kväll under 2 månaders tid. Infektion är inte det roligaste eller snyggaste att ha. Du kan använda vanligt aceton. Som finns på apoteket.

3. Och sist men inte minst.. Innan ni ska ta, fråga alltid iförelder innan så inte era blir lika galna som minna blev.. Hihih

nu ska jag fixa lite med designen. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Liann

Aceton??

2009-04-10 @ 17:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0