SOLNING, HÅRFÄRG & MOTION

Nu sitter jag men hårfärg i håret, gaah vad jag älskar lukten! mohaha. Är tvungen att färga lite för jag har typ vit utväxt plus att håret va så uttvättat så nu kmr det blir fint igen. Ska tvätta ut håret om 5 minuter. Fan vad snygg jag kommer bli!

Andledningen att ja inte har bloggat på ngr timmar är för att jag gick ut med mamma i ungefär 45 minuter. Skönt att prata av sig lite, love you mamma! Du är  det bästa som finns och fårmej alltid på bra humör. Hihi, sen åkte vi till Branbergen och solade, behövde verkligen det för jag har blivit lite blek från förra veckan (a)

DAGENS SKÖNASTE:

När jag och mamma satt i bilen fick jag för mej att säga såhär:

Hej mitt namn är Linnea pettersson och jag är eran reseledare idag!
Nu är vi på väg till Blattebergen, och här ska vi råna ica.

Då svarade mamma:
Ja, undra hur mycket pengar som har i kassan, vi kanske ska tjäna ngr tusen!

Mohaha, typiskt våran hurmor. Mamma är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0