SEGSÖNDAG? NO WAY!

Hej alla underbara läsare.
Nu har jag precis kommit hem, var i Haninge C och träffade amanda. Vi skulle ju köpa sånna där tableter, men självklart så glömde jag min bankomatkort hemma som mamma hade satt in pengar på, hehe. No good! Men ska köpa dom imorgon istället, för nu vet jag hur dom ser ut.

I handen gjorde vi inte mycket, satt och tjockade oss på donken & sedan åkte vi till Blattebergen för att sola. Och min kropp är neger, men tyvärr inte fuckface:et. ska träffa amanda & ngr till ikväll. Mer vet jag inte, men kul ska vi iallafall ha.

& hörni, jag vet att min blogg har blivit skit tråkig.. men nu när jag har tid ska jag göra allt jag kan för att få den bättre. Puss så länge!


Helt ofixad var jag, med håret och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0