SANT !?

kvinnors svenska i vardagen:

Ja  =  Nej              
Nej  = Ja´
Kanske  = Nej 
Vi behöver = Jag vill ha
Jag är ledsen.. = Du kmr få ångra det här
Vi behöver prata..  = Nu har du ställt till det.. 
Okej, gör som du vill.  = Passa dej jävligt noga
Jag är inte alls arg  = Klart jag är arg, idiot.
Vad du är uppvaktande ikv  = Tänkte du bara på sex ikv?



Mäns svenska i vardagen:

Jag är hungrig = Jag är hungrig
Jag är trött = Jag är trött
Snygg kläning = Snygg urringning
Jag älskar dej = Jag kommer få dej i säng ikv
Jag har tråkigt = Vill du ha sex?
Ska vi dansa? = Vill du ha sex?
Kan jag ringa dej ngn gång? = Vill du ha sex?
Ska vi gå på bio? = Vill du ha sex?
Får jag bjuda dej på middag? = Vill du ha sex?
Mina skor passar inte till kläderna = Bög

Kommentarer
Postat av: frida

haha :)

2009-04-29 @ 15:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0