PRAODAG.

Hej bloggen, idag började jag klockan sju så gick upp 05:30 när mamma väkte mej, på jobbet har det vart kul som vanligt.

Klockan 15:00 när mamma & jag hade jobbat klart åkte vi till nackaforum för att hon skulle till tandläkaren, sedan gick vi runt i centrum & jag fick ett par nya sol brillor & ett grått vanligt linne (bilder kmr senare) Kände mej jätta risig idag, eftersom jag var så trött imorse satte jag bara på mej mjukiskläder, uppsatt hår och inge smink. Det är faktiskt skönt att kunna gå utan nu, för söt är jag ju ändå ? :) hihi

Väntar på att Robban ska käka klart sen ska vi åka och sola, gaaaah vad jag har saknat dej bästis!

Bloggar senare & inga bilder idag inte, men ska ta så det kmr nog lite senare ikv, pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0