ONSDAGKVÄLL

Ojojoj, vilken kväll. Igår hoppade jag på Sofias buss mot  tyresö efter träningen, (kunde inte va med har as ont i halsen)
 men det blir ändå cup på SÖNDAG&MÅNDAG. Jag och Sofia skulle möta upp Bella, Bea, Jennifer & Madde men vi bytte buss i Trollbäcken & åkte till Gullmars istället och mötte dom där. Sen drog vi på lite "chillkrök" hos ngn kille i Farsa, först var det inte så många där men det kom mer & mer folk med tiden. Och jag var på skit dåligt humör hela kvällen, så jag åkte med Sofia (hennes mamma kom och hämtade oss) ist för att stanna kvar. Alla brudar åkte med och det var verkligen party in the car! Haha, kom hem runt 01:0 tiden och la mej i sängen och deckade på dirren
.
 
Nu måste jag verkligen kolla igenom Hemkunskapen lite.
Puss så länge!

Men hahahaha var verkligen tvungen att tänka för mitt ansikte, som sagt för snygg för att visas. HAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0