MYCKET BLOGGNING IKVÄLL.

Nu ska jag passa på att blogga, blir hemma kväll för mej right now. Ganska skönt faktiskt, har inte vart hemma på riktigt länge. Har saknat pappa också, måste kolla igenom hemkunskapen också ska göra omprov på tisdag, så nu måste jag jobba upp det till MVG ist för IG. Hehe, hur har ni själva haft det under lovet föresten?

P.s tänkte ha en líien frågestund också, vad tycker ni?
& föresten läste jag Lisas blogg för ett litet tag sen också. Där det stog att hon tyckte jag var strak, hon skrev såhär:

Jag känner en person, som har blivit kränkt och får kommentarer  (även om kränkningarna är väldigt små & för det mesta oseriösa) om hur hon ser ut för jämnan. Men hon har en egen vilja, och försöker vara stark. Hon heter Linnéa Pettersson, jag och Swan satt och pratade om det idag. Linnéa, du kanske inte alltid är dig själv, men jag tycker du är stark, som har en egen vilja. Till exempel med att du ska sluta röka, bara en sån grej. Och att du totalt skiter i om alla säger taskiga grejer till dig. Ville bara säga det.

Loveyou hunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0