MATCHEN.

Hej bloggen, förlåt om det har tagit ett tag att blogga men det äckliga internet har inte funkat!

Efter vi vart på hotellet och ätit frukost åkte vi till hallen och gick en promenad, 1 timme senare började matchen och fan att jag hade sånn jävla otur, jag stuka foten igen på uppvärmingen så jag kunde fan inte spela. Så jävligt typiskt!! hela min "knöl" på foten är helt uppsväld och jag har ont som fan,bläääää! och ännu mer otur hade vi under matchen också, vi ledde med 1-0 mot huddinge (som är skit bra) men sen när det var 4 minuter kvar kontrade dom med 1-1 så det vart förläning och sedan straffar, inga av lagen sätter straffarna efter 7 st. Då en av deras tjej satt en och då dom vann. Lixom gå och köp en trisslott istället! Vi som var så jävla bra & var värdiga att vinna det här..

Aja, otur som vi hade åkte isf jag och mamma till donken och jag tröståt som vanligt, mohaha. Sen kom jag hem om somnade på soffan.. Nu blev jag sugen på att åka och sola, ngn därute som har lust att hänga med? ;d

INGA BILDER MEN JAG JOBBAR PÅ DET.
ses yah to night bichtes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0