INTRESSEFLAGGAN

Nu sitter jag här i soffan med mamma & stefan, och har precis ätit glass. Mums! Ska snart gå upp och städa lite också, har ine gjort det än.. Hehe.

Imorgon är jag ledig & då funderar jag & Amanda på att vi kanske ska åka till stan, men tror det blir Haninge C ist. Sen imorgonkväll bilr det fest fest & fest...!

Här är 5 saker ni inte visste om mej;

Jag brukar få damp, lite då & då.. hehe
Jag tycker synd om folk som är lite annorlunda & får skit för saker dom inte gjort
 (iaf dom ser ut på ett viss sätt)
Jag tycker om frammåtriktade personer som vågar stå för sej själva, vad dom än gör eller säger..
För mej är det skönare att höra en dålig sanning än en bra lögn
Jag hatar dryga människor, sånna som inte har något att komma med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0