IGÅR KVÄLL..

Hejbloggen. Nu är jag ny duschad och ska börja göra mej iordning. Ska åka till handen med amanda & jonna och köpa ngr tableter som göra att håret växer fortare & lite sånt, eftersom hela mitt hår är kaos för att det är avklipp p.g.a att jag hade så himmla slitet hår. Senare ska vi åka och sola!

Kvällen igår var rätt så misslyckad. Vet inte riktigt hur mycket klockan var runt nio iaf kom limpan också hit. Och sen sjussade (stavning?) han upp mej till bussen när amanda & jonna kom, då åkte vi till tyresö för vi skulle på fest, men det var så jäääävla tråkig vi var där ett litet tag sen åkte vi tillbaks till Haninge för vi skulle på annan fest, i tyresö träffande vi även Madde, Iza, Bella, Tommy, Sebbe, Simon, A-ocsar & lilloscar och ngn till? Sen på bussen började dom bråka med ngn neger, haha helt sjukt? jaja, jag kom väl hem ngn gång sent på kvällen jag la mej i soffan och soman direkt sen vaknade jag av att mamma och stefan kom hem mitt inatten, hehe.

Pappa ringde imorse och skälde på  mej också. Ibland är han helt jävla ströd i huvet alltså. Men nu ska jag bröja sminka mej & fixa håret. Här är lite bilder. Inga från igår men..


Hehehe...


Lööööman, fyfabian & freäääädrik


Snygga bea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0