HOME SWEET HOME

Nu sitter jag här i soffan, tänkte somna om ett tag. Har inte sovit på hela natten typ.

Åkte till Handen med mamma & Stefan en snabbis, mamma skulle köpa en ny bh & jag fick ingen, för att det är "för stor runt om" jag hatar sånt där! Det är alltid så att jag inte hittar jeans eller bh:ar för om jag ska köpa jeans så är dom antingen förstora i låren om dom passar höfterna, men om dom sitter tight och snyggt i benen så får jag nästan aldrig igen dom runt midjan, jag hatar mina stora äckliga höfter!!!! och samma är det med bh:ar jag har för storkupa och för liten runt om. Bläääää.
Efter handen åkte vi till Ica Maxi och stor handlade för jag behövde lite grejer.

ikväll ska jag nog träffa amanda ikväll igen. Och då lovar jag att det kommer bilder. Jag hör av mej senare, pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0