HISS/DISS

Nu sitter jag i mjukis kläder & har precis gjort mej i ordning. Ska på middag hos mammas kompis typ. Hmm... trevligt! nat. Men jag drar väl ut efter det. Ska upp och byta om nu, kanske blir det ngn söt klänning eller en fin top? eller bara ett par enkla jeans.

Eftersom LisaLÅNGBEN, (haha jag är så rolig ibland) är så himmla seg & inte orkar blogga så blir det inga sommarbilder först ikväll/imorgon. Men här har ni min HISS/DISS LISTA så länge. Hehe
 
HISS
Vädret, inget är bättre än vår väder nu i april. Eller vad tycker ni? Kanske föredrar ni 3 meter snö  & slask istället?
Påsklov, kalla mig inte lat men gud vad skönt det ska bli med en ledig vecka. Har verkligen inte lust med skola & massa stress just nu.
DISS
Till Bittra föreldrar som har det "tufft" på jobbet så dom blir sura och alla grå självkalrt ut över lilla mej.
ATT DET ALDRIG BLIR SOMMAR visst är det skönt med vår, men herregud vad jag längtar till sommarn, sommarlov, ute kvällar & dagarna på stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0