HEJ ALLA FANS!

Nu sitter jag här hemma med Iza.
Skola idag & sedan åkte jag och Lisa till handen, jag köpte en ny skinnjacka för inte mycket pengar alls. Jag menar som förra året när jag köpte min för 1700 :- så tappade jag bort dom efter två veckor så himmla onödigt! Så just nu orkar jag inte spändera alla mina pengar på det, även fast mina föreldrar betalar men jag behövde ju lite andra grejer också. Måste köpa ett par nya skor! Hehe, mer än skinn jackan köpte jag inget annat förutom ett par söta örhängen (Bild nedanför) När vi var påp väg till handen så ringde Iza, och ville att jag skulle sola med henne så självklart gjorde jag det.
Och nu sitter vi här.
Ska va lite social nu men jag lovar att det blir mycket bloggning idag. Puss så länge!

P.S det gick jätte bra på provet idag som jag tränade på som en galning igår kväll. Hihi.
Här är jackan&örhängena, som jag köpte idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0