GÅRDAGEN.

Förlåt bloggen! Hann inte blogga på hela dagen igår..
Men jag och amanda drog till stan, där jag köpte en jätte söt topp & ett par skor. (bild senare) Sen filmade jag också när Amanda tog hål i tungan, skit snyggt! På fredag ska vi nog till stan igen för hon skulle köpa ett par andra millitär skor som jag stog och dregla över. Mohaha! Efter stan, mötte vi upp Jonna i Haninge C. Amanda skulle köpa ngt på apoteket. Efter Centrum åkte vi till Blattebergen & solade!

.. Efterstan drog jag till Iza, där var Bella. Iza hade tydligen gjort två svarta slingor men det blev typ missfärgat så hon färgade rött på och sedan brunt, som jag hjälpte henne med och det blev skit snyggt! Sen runt nio tiden drog vi till Bea, där jenn&madd var. Men jag tog bussen hem  minuter efter. Kom till mamma pakade lite saker och sedan kom älskade pappa och hämtade mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0