FREDAGSKVÄLL + MER

Hejbloggen & alla älskade läsare. Just nu mår jag inte så bra, hehe undra vad det kan bero på (?)  Sitter ute i solen med mamma och käkar frukost. Mums! Senare idag ska jag åka & sola med Iza, och sedan "handla".  Igår kväll var en ganska konstig kväll om man säger så..
 
Amanda kom hit runt 20:30 sen fixade vi oss (ensamna hemma, woho!) och sedan efter ett låååångt tag åkte vi till Brandbergen, bytte buss där och mötte upp Sofia, Linn & Jonna vid skyttensgata, och där var det "fest" efter att ha klunkat i mej lite blv jag självklart på jätte bra humör. I just love våren! Jag kommer inte enns ihåg hur mycket klockan var när vi drog därifrån. Hehe. Men sedan "liftade" vi med ngn hel skön snubben och inte kunde svenska, typ kinesiska? haha och satte på värsta musiken medan alla vi pratade i munn på varandra närvi skulle väg visa honom till sågen på engelska (lyckat?) men haha lixom. Amanda hade precis draigt innan vi åkte till sågen och där så träffade vi typ as många för alla hade typ vart i drevan & när vi kom dit skulle alla dra? Typiskt, och sen vart allt knas men jag kom hem igen och somnade i min super sköna säg och vaknade för ett litet tag sen. Nu ska jag gå & var lite social med mamma. Tyvärr blev det inga bilder från igår kväll om ingen annan tog (?) hehe, men här ar ni 2st som vi tog efter skolan. (Swan laaajjssbajs & jag)





HÄÄÄRLIGT VÄDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0