FREDAG!

Hej alla älskade lnneass.blogg.se läsare!
hihi, nu har jag precis kommit hem.. Åkte till Blattebergen & mötte upp Iza i Centrum, så gick vi till solariumet där jag solade 30 minuter medans hon satt brevid, bablade på och smygtittade på min super snygga kropp! Hehe.
När vi började gå mot bussen mötte vi upp Amanda och sa hej, och kollade på hennes svullna tunga. Det går över snart baby. Sen köpte vi Cola och gick ner mot bussen & båda åkte hem till sej. Och shit vad jag är brun *STOLT*

Nu sitter jag här och tänkte precis hoppa in i duschen, jag måste tvätta håret, racka benen, noppa ögonbrynen m.m. Ikväll blir det utgång, skulle nog träffa amanda igen lite senare tror jag. Hör av mej later. xoxo, love yah

     
pappa pappa pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0