FRÅGESTUND, BESVARAD!

kom just på att jag hade en liten frågestund för ett tag sen.. mohaha! Och inte mycket frågor hade jag, men kanske är det så att ni redan vet allt om mej ? ;d  Tänkte iaf besvara dom nu & sedan lägga mej isängen. Trots allt, det är ju en dag imorgon också!

Postat av: Anonym

Är du singel?
SVAR: yes i am. Tyvärr.

Postat av: Emma

Gillar du din skola?
SVAR: Neaj, inte direkt. Skulle det inte vart så att alla mina vänner gick där skulle jag helt klart byta. Men det är det att det ligger så bra till. Plus att jag älskar Frank min So lärare, utan honom ingen skolgång för mej inte! Mohaha, right laajjss n' ohswan ? ;)

Postat av: Amanda

Vad gör du när du sitter vid datorn?
SVAR: Öh dah!? Porr såklart! Vadfan annars?
Mohaha, närå skojabah :$. Självklart så bloggar jag ju, och läser andras bloggar.. Mer än så blir det inte, pa är ingeting för mej längre & defenetift in facebook!

Postat av: Anonym

hejsan jag har 2 frågor till dig
vad vill du bli när du blir stor?
och vad är din riktiga hår färg??? :)
föresten ja älsar din blogg så himmla bäst
SVAR:
1,
Krikspilot är mitt drömmjobb, but dream on Linnea.. Hehe. Nej men antingen skulle jag vilja bli ngn typ av jonarlist, eller helt klart fotomodell efter alla mina 100 operationer :)
2, Min naturliga hårfärg är ungefär lite ljust blondt, men när jag var liten hade ja typ krit vitt hår. Hehe!
Tack så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0