"FJORTISARNA I 8:AN"

För att göra min blogg lite intressantare, eller lite roligare att läsa tänkte jag göra en grej som Lisa gjorde för ett tag sen. Läs eller inte, ditt val.

Jennifer Svankvist. 

"Swan"  är en av dom som jag lärde känna i 6an när hon började i vendelsömalm, sen första gången vi sågs har det alltid vad "stig&sten" lite mobbade kanske, menmen sånna är vi ju. jennifer är min "tvillig" hon gör en alltid glad & på bra humör. Vi är ganska lika faktiskt, vi kan små tjafa om allt möjligt, och förut bråkade all the time. Men nu har vi mognat till oss lite. Min fruga. Jag saknar dej, kom hem från FINNELAND!

Lisa Premberg Longberg
 
Laajjsssbajs, hon började i min klass i 7:an och kände ingen alls. Dom flesta sa att hon var tönt, men det sket jag i. Jag skulle göra henne en av oss, så jag tog initiativet och började prata med henne & lära känna henne. Den hösten gled vi ifrån varandra, även fast vi gick isamma klass. Men sen är allt som vanligt nu igen. Lisa glöm aldrig våran låt "fjortissommar"

Alma Ekström

Alma är en helskön tjej, med väääärldens humor. Det är alltid så himmla kul & vara med henne. Som i sommras, fjortistider på grönan med axel och alla, sen första gången vi träffade oscar & alex. Hahahaha omg! Det finns inte så mycket mer att säga förutom att alla minnen med dej har vart dom roligaste.

Izabella Ylhänen

Också hur skön som helst, iza & sitt jävla garv alltså. Vi lärde känna varandra när vi var små, jag kommer ihåg när vi gick i samma fotbollslag, när du jag amandaLinden var hela tiden, sen under en cup så åkte du till thailand, amandaLinden hade ett skolfoto på dej på sitt ben skydd som vi pussade på varje gång innan vi skulle köra match, haha fyfan!

Isabell Heinonen

Bella är den minsta om man säger så, en jätte söt tjej. Hon får oftast snefylla. Haha, ibland kan hon vara världens gulligaste och ibland världens drygaste, men det är sån hon är. Vi lärde känna varandra sen sexårs, men hon bytte till Haga i trean (tror jag(?)) och sedan till vendelsömalm när jag gick där.

Jennifer & Madeline Sandberg

Dom 2 tvillingarna, det är vi som är "syskon" deras pappa & min mamma är tsm. Vi har känt varandra sen blöjan, vi har gjort allt tsm också, var i Grekland, firat nyår och allt man kan tänka sej. Jag kmr ihåg när vi var så och det bara fanns 4 tuggumin kvar, då fick ni 2 ett varsitt och Ida & Elin ett medans jag fick lukta på paketet. HAHA!

Sofia Graa

Världens godaste tjej, vi brukar åka och sola tsm. Hehe. Och jag vet att du har vart med om mycket, men du är stark och står på dej. Och du vet att jag alltid finns här för dej gumman. Love you!

Melina Tajik
3 ord:
Jag saknar dej.

Julia Lindberg

Dej har jag känt långt tillbaka. Från fotbollen & våra föreldrar. Kmr du ihåg kryssningen när vi skulle till finland och var typ 7 bast på det där discot? haha. När jag slutade fotbollen hade vi ingen kontakt längre, men det är skönt att ha dej tillbaka gumman.

Bea Lindström.

Och sist men inte minst, fyllebea. Från rödhårig till blond till brunett. Haha "du är våran bror från en annan mor"



+ Lisa, swan, jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med melina? ;O

2009-04-08 @ 19:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0