...

jag vet att det jag gjorde det var väldigt fel, men tro mej älskling även du gjorde din del,
nu när du står där ensam tänker du på mej.. på samma sätt ,som jag tänker på dej?
Var är du nu är allting slut, har alla känslor runnit ut
Varför kan jag inte få ett svar, är tårar allt som jag har kvar..?
och varför ska vi bråka som vi gör, allt som jag säger bara förstör
***** vad är det för fel på mej, jag vill ju bara va med dej..

Har försökt att fatta att det verkligen är slut, men mina känslor är lika starka som förut
kan inte gråta nej jag orkar inte mer, men jag blir påmind om allting som jag ser..


Hur kan du låssas som att ingenting har hänt, mitt liv var lyckligt men tro mej det har adu vänt
Alla göra vi misstag ja alla gör vi fel, men utan dej vid min sida så känns jag inte hel.

Kommentarer
Postat av: CLOETTA

VISSTE DU ATT DESSSIE ÄR HOMOFOB?!? men hon umgås ändå med amir, .. men amirs kompisar blir tydligen trakkaserade eller nått :S jag läste de iafl i deras blogg.. http://quess.blogg.se/2009/april/tillat-mig-att-asgarva-lite-1.html .. tkr det är viktigt att sprida ut dehär, för homofober måste stoppas!

2009-04-29 @ 00:38:45
URL: http://cloettas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0