En måndag som känns som en tisdag.

Hej bloggen, nu har jag precis kommit hem.

Fick sluta mycket tidigare idag, så jag tog bussen hem vid 18:00 ungefär och då träffade jag Katlin på bussen som tvingade med mej till träningen. Sen gick jag upp med Elin när den var slut och snackade lite vid bussen. Träffade Iza & Bella vid evertberg och då åkte vi upp till brandbergen för att sola.

I brandbergen träffade vi även Sofia och Nadya. När alla hade solat klart så kom Lisa & Swan. Men träffade bara dom en snabbis, för det mesta flummade vi bara runt och snackade. Tog bussen hem sen & nu sitter jag här, ska duscha & äta lite. Hör av mej senare puss!

Här är lite bilder från idag, Enjoy!

Muuuh vad full sofia blev, hahaha!


"soulmate"


Haha, och undra vad izapulla gör ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0