@ BELLA

Hej alla älskade läsare.
Nu sitter jag hemma hos bellabush, med iza. Vi har precis vart i Haninge C. bbella skulle köpa skor & jag dom där pillrena. Och nu sitter vi här. Ska hem & packa snart, ska till pappa ikväll och innan har jag träning. Är ungefär klar vi 19:00 och då ska jag ut & träffa amanda.

OCH NU LITE OM GÅRDAGEN..

.. Jag drog ut runt 20:00 mötte upp Robban och ngr av hans kompisar. Senare efter jag vart ute med dom ett tag gick jag hem till Iza. Vi gjorde inte mycket så vi bestämde oss för att dra ut, och när vi kom till gropen ringde sofia mej & sa att det var bråk så jag och Izapulla blev skit taggade på värsta catfighten hahahaha seriöst skit mobbade. Alla blev helt cp. När vi gick dit så var Alma, Bea, Sofia, Jenn & madd. Ngn tim & sedan jakob
Efter ett litet tag drog vi tilll gudö på chill krök typ, men alla drog så det var bara jag och Iza kvar med typ 4 killar? Han som bodde där var helt jävla råpackad, haha så misslyckad kväll men det vart ganska kul ändå. Senare åkte jag och iza till Blattebergen och rånade en kille på pomesfrites, haha lovar att han har adis eller ngt. HAHA uuusch.

Någon gång på kvällen/natten åkte jag och Iza hem till henne och åt vara mackor och sov. Orkar inte mer, ska hem om ett tag, måste städa bloggar då.

Xoxo, love yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0