BACK ON TRACK!

Hej bloggen & alla älskade läsare. Saknat mej ? (a) Hihi. Jag har iaf saknat att blogga som satan alltså.Och hur bäst är inte ni, jag har fortfarande lika hög statestik som jag hade när jag "slutade"

Gud vad dagarna har gått fort. Bara 2 månader kvar till skolavslutningen, kan ni fatta det!? Skönt.
Dom sista dagarna har jag bara vart ute, umgåts och haft roligt! Igår och dag hade vi cup i Tullinge, och gissa vilka som vann guld!? Jo vi!!! VENDELSÖ. Snacka om fucking bäst, vi vann förra året också samma cup (plus många många många fler) Hihi. Som förra året när jag avgjorde målet så vi vann mot Huddninge, tyvärr vart det inte så iår igen men vi vann med 6-1. Det kanske inte låter som det men det var jävligt bra motstånd (inte lika bra som vi men..) 1a av 8a lag är inte dåligt, nästa helg är det semi SM mot Huddnign och då ska vi fan också vinna!

Tänkte sätta på en rulle och sova, är super trött men bilder och mer uppdatering kommer imorgon. Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0