ÄNTLIGEN PÅSKLOV!

Nu har jag presic kommit hem, skoldagen har vart jätte skön. På bilden håller vi på att göra en reklam video & det går jätte bra. Hehe.

Efterskolan drog jag, laajjsssssbaajjs & swanbanan till konsum och köpte glass. Skit najs! Riktigt sommar väder. Efter en halvtimme i solen så ringde jag upp Bellabush och frågade om jag kunde hämta mina skor. Så jag och laajsen åkte till henne och hämtade dom & nu har jag precis kommit hem. Skönt med lov!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hänger säkert med Sofia, Bea & dom men vi får se. Hehe, nu ska jag äta ngt och ringa bästis. Puss så länge





you make me feel so good, make me feel my self
but now im alone and you're whit someboddy else.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0