ÄNTLIGEN HELG

HEJ ALLA FANS!
Nu har jag precis kommit hem, var i skolan men slutade tidigt.. efterskolan satt jag och iza ute i solen ngn timme och drev med en "lärare" mohaha. Bad girls! Sen tog vi bussen hem och nu sitter jag här. Ikväll blir det utgång och senare kommer ett vidoeinlägg, mohaha skit pinsamt men tänkte "piffa" upp bloggen lite, och bara så ni vet så gjorde jag om videon typ 6 gånger men lyckades aldrig filma hela mej, vart lite misslyckat och till slut orkade jainte bry mej så ni får nöja er med det som finns, här är lite bilder. Enjoy!






Kommentarer
Postat av: Anonym

asså var ni inte rädda att ni skulle bli förlamade eller något sånt när ni toh hål i tungan, för risken är väll stor?

2009-04-17 @ 18:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0