ÄNNU EN TISDAG

Hej sötnosar!

Har precis vart iskolan & kom hem för ett litet tag sen, mår inte bra alls. Har hostat hela natten & ögonen rinner och jag får knappt ngn luft. Usch! Tänkte jobba lite på desigen nu och sen ligga och sega isoffan. Föresten gjode jag hemkunskapsprovet idag, hihi så duktigt jag är! Hör av mej senare. Puss så länge <3

Såhär ser jag ut idag:



Dagens frisyr: utsläppt med ngr hårspänen i luggen
Dagens outfit: porringa thigts, ed hardly linne & en svart kofta
Dagens händelse: inget spec
Dagens planer: bara vara hemma och åka o sola lite senare kanske.
Dagens köp: ingetalls
Dagens vill ha: en mysig kille
Dagens måste: fixa bloggen!
Dagens dryck: bravo
Dagens frukost: inget alls
Dagens drog: du
Dagens humör: Seg (pga vädret&sjukan)
Dagens bästa: mamma som alltid
Dagens favorit: no boddy another me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0