18 ÅRSGRÄNS PÅ SOLARIUM (?)

 Ja, som rubriken lyder så ska det bli 18 årsgräns på solarium, dåligt tycker jag. Hur ska jag klara mej?
 
jag tror det är mest skitsnack, det har ju vart så mycket om sånt där liknande.men om det ska bli så lär det nog ta ett tag, ngr månader kanske ngr år?  
Men man får ju fakstisk ta risken själv om man får  huscanser genom att man har solat så pass mycket, det får man ju bestämma helt själv om man vill ha det eller inte..
Därför tycker jag att det inte ska vara 18årsgräns! Men vi får ju hoppas på att det inte blir av.  *FNISS*

Vad tycker ni? Ska det vara 18årsgräns eller inte?




Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa tycker det är bra så du nt får cancer

2009-04-22 @ 18:29:05
Postat av: linnéa

Haha, jaja..

2009-04-24 @ 13:37:32
URL: http://lnneass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0